- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Селективний розподіл
— співпраця більше ніж з одним, але не з усіма посередниками, що бажають продавати даний товар.
Середовище зовнішнє
— зовнішні умови здійснення підприємницької діяльності, що не залежать від фірми (підприємства, організації), але які мають обов’язково враховуватися під час розроблення стратегії її розвитку, бізнес-плану і т. д.
Сила впливу
— якісна величина, що оцінює міру впливу звернення, поданого за допомогою даного засобу поширення.
Система надання споживчої цінності
— система, що складається з ланцюжків цінності конкретної компанії, а також її постачальників, дистриб’юторів і в кінцевому підсумку споживачів.
Системи даних одного джерела
— електронні системи спостереження, які допомагають виявити зв’язок між реакцією покупців на телевізійну рекламу (визначається за допомогою піплметра) і тим, що вони купують в магазинах (визначається за допомогою сканерів для читання штрихового коду).
Складна купівельна поведінка
— тип поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлю в ситуації, коли висока міра залучення супроводжується істотними відмінностями між різними марками товару.
«Собаки»
— напрям діяльності й товари з низькою швидкістю зростання і невеликою часткою ринку, які можуть приносити достатній прибуток для підтримки самих себе, але не обіцяють стати більш серйозними джерелами прибутку.
Соціально-етичний маркетинг
— принцип поінформованого маркетингу, відповідно до якого компанія має приймати рішення у сфері маркетингу з урахуванням бажань споживачів, вимог компанії, довгострокових інтересів споживачів і довгострокових інтересів суспільства загалом.
Спекулятивне позиціонування
— спроба створити у споживачів перебільшене уявлення про можливості компанії, переваги її товарів і торгових марок.
Спеціалізована індустрія
— індустрія, в рамках якої існує багато можливостей для створення конкурентних переваг, що можуть досягати величезних розмірів і забезпечують високий рівень повернення вкладених коштів.
Спеціалізована крамниця
— роздрібна крамниця, яка пропонує вузьку групу товарів з великою глибиною асортименту.
Спеціальні заходи
— заходи, що їх уживають з метою донесення до цільової аудиторії конкретних повідомлень, наприклад, прес-конференції, церемонії урочистих презентацій.
Спільна марка
— практика використання двома різними компаніями сталих марочних назв одного товару.
Спільна підприємницька діяльність
— вихід на зарубіжні ринки способом об’єднання з іноземними компаніями з метою виробництва або збуту тих чи тих товарів або послуг.
Спільне володіння
— спільне підприємство, в якому компанія об’єднується з інвесторами на зарубіжному ринку з метою створення місцевого п ідприємства. Компанія є співвласником цього підприємства і бере участь у керуванні ними.
Споживча цінність
— оцінна думка споживача про здатність товару задовольнити його потребу.
Споживча цінність, що надається
— різниця між сукупною споживчою цінністю і сукупними витратами споживача в разі придбання даного товару; «вигода» споживача.
Споживчий ринок
— окремі особи і сім’ї, що придбавають товари і послуги для особистого споживання.
Спостереження
— збір первинних даних під час спостереження за людьми і подіями, які інтересують дослідника.
Сприйняття
— процес, завдяки якому людина відбирає, організовує й інтерпретує інформацію, формуючи у своїй свідомості картину навколишнього світу.
Стан купівельної готовності
— стан, через який звичайно проходить покупець до моменту прийняття рішення про купівлю: обізнаність, знання, схильність, перевага, переконаність і здій-
снення купівлі.
Created/Updated: 25.05.2018