- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Стандартизований маркетинговий комплекс
— міжнародна маркетингова стратегія з використання в основному тієї самої продукції, реклами, каналів збуту й інших елементів маркетингового комплексу на всіх міжнародних ринках компанії.
Статистичний аналіз попиту
— сукупність статистичних процедур, що застосовуються для встановлення найважливіших реальних чинників, що впливають на збут і один на одну; частіше за все аналізуються такі чинники, як ціни, прибуток, населення і просування.
Статус
— правове становище фізичних чи юридичних осіб.
Створення прототипу
— процес створення на підставі концепції товару перших дослідних зразків, у ході якого стає ясно, чи здійсненні на практиці ідеї, закладені в концепції.
Стиль
— основна і своєрідна форма виразу.
Стимулювання власного торгового персоналу
— стимулювання збуту, яке полягає в заінтересовуванні торгових працівників і підвищенні ефективності зусиль торгового персоналу компанії завдяки преміям, конкурсам, конференціям продавців.
Стимулювання збуту
— короткочасне спонукання, що заохочує купівлю або продаж товару чи послуги.
Стимулювання збуту в місцях продажу товару
— експозиції і демонстрації, що проводяться в місцях продажу товару.
Стимулювання споживачів
— стимулювання збуту, націлене на заохочення споживача до купівлі; включає розповсюдження зразків, купони, компенсації, упаковки, премії, конкурси, залікові талони, демонстрації.
Стимулювання торгівлі
— стимулювання збуту, націлене на підтримку посередницької фірми і підвищення заінтересованості посередника, що включає зарахування за купівлю, безкоштовне надання товарів, зарахування дилерам за включення товарів у номенклатуру, проведення спільної реклами, видавання «премий-толкачей», проведення торгових конкурсів дилерів.
«Сторожі»
— члени закупівельного центру організації, що скеровують потік інформації до інших членів центра.
Стратегічна група
— група компаній певної індустрії, що наслідують тій самій або схожій стратегії на даному цільовому ринку.
Стратегічний елемент бізнесу
— напрям діяльності компанії, що має окрему місію і завдання, який можна планувати незалежно від інших напрямів.
Стратегічний план
— сприяє компанії використати в своїх інтересах можливості в швидкозмінному середовищі за рахунок установлення і збереження стратегічної відповідності між цілями і можливостями компанії, з одного боку, і можливостями ринку, що змінюються — з другого.
Стратегія залучення споживачів
— робить ставку на рекламу і стимулювання кінцевих споживачів з метою створення стійкого попиту на товар. Якщо ця стратегія виявилася ефективною, споживачі запитуватимуть товар у роздрібних або оптових продавців, а ті своєю чергою — у виробника.
Стратегія «зняття вершків»
— установлення високої первинної ціни на новий товар, щоб поступово отримати максимальний прибуток з усіх сегментів ринку, готових заплатити високу ціну. Це забезпечує компанії менші обсяги продажу за більшого прибутку з кожного продажу.
Стратегія корпоративних марок
— стратегія відносно торгових марок, за якої компанія використовує свою назву як переважну марочну назву для всіх своїх товарів.
Стратегія марочного спектра
— стратегія відносно торгових марок, за якої компанія розробляє спектр марочних назв для різних товарних груп.
Стратегія міцного впровадження на ринок
— установлення низької ціни на новий товар з метою залучення більшої кількості покупців і завоювання великої частки ринку.
Created/Updated: 25.05.2018