- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Літера "С "
Самосприйняття
— уявлення людини про себе.
Сегмент ринку
— група покупців, яка однаково реагує на певний набір спонукальних стимулів маркетингу.
Сегментація ринку
— розподіл ринку на окремі групи покупців із загальними вимогами, характеристиками або поведінкою, яким потрібні певні види товарів або особливий маркетинговий комплекс.
Сегментований маркетинг
— формування компанією пропонування товарів і послуг, значною мірою пристосованих до специфічних потреб споживачів, що належать до одного або кількох сегментів ринку.
Сегментування за географічним принципом
— розподіл ринку на різні географічні об’єкти: країни, штати, регіони, округи, міста, мікрорайони.
Сегментування за демографічним принципом
— розподіл ринку на споживчі групи за такими демографічними ознаками, як вік, стать, розмір сім’ї, етапи життєвого циклу сім’ї, рівень прибутків, рід занять, освіта, віросповідання, раса і національність.
Сегментування за мотивами для здійснення купівлі або використання товару
— розподіл ринку на групи на підставі тих мотивів, які супроводжували виникнення ідеї про придбання товару, фактичне придбання товару або використання придбаного раніше товару.
Сегментування за ознакою статі
— розподіл ринку на різні групи споживачів за ознакою статі.
Сегментування за поведінковим принципом
— розподіл ринку на групи споживачів за їхнім рівнем знання товару, ставленням до товару, характером його використання або за реакцією на товар.
Сегментування за рівнем прибутків
— розподіл ринку на групи споживачів, які відрізняються рівнем прибутку.
Сегментування на підставі врахування віку
— розподіл ринку на різні групи залежно від віку споживачів.
Сегментування на підставі врахування етапів життєвого циклу
— формування пропонування товарів або маркетингових підходів, яке виходить з визнання того факту, що з переходом споживачів з одного етапу життєвого циклу на інший їхні потреби також зазнають змін.
Сегментування на підставі шуканих вигід
— розподіл ринку на групи відповідно до вигід, які споживач бажає отримати від товару, що придбавається.
Сезонна знижка
— зниження ціни для покупців, що здій-
снюють міжсезонні купівлі товарів або послуг.
Created/Updated: 25.05.2018