- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Літера "Н "
Нагадувальна реклама
— реклама, що застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про товар.
Надбавка за кількість
— завищена ціна, яку платять покупці за велику кількість товару.
Насичення товарного асортименту
— збільшення різновидів товару за рахунок додавання нових моделей до наявних.
Науково-технічне середовище
— сили, що сприяють створенню нових технологій, завдяки яким виникають нові товари і маркетингові можливості.
Невіддільність послуг
— одна з основних характеристик послуг, яка полягає в тому, що вони одночасно надаються і споживаються. Їх не можна відділити від джерела незалежно від того, надається послуга людиною або машиною.
Невпевнена купівельна поведінка
— тип поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлю в ситуації, коли за високої міри залучення відмінність між різними марками товарів маловідчутна.
Недиференційований маркетинг
— одна зі стратегій охоплення ринку, за якої компанія виходить на весь ринок з єдиною пропозицією, ігноруючи відмінності між сегментами ринку.
Недовговічність послуг
— одна з основних характеристик послуг, яка полягає в тому, що їх не можна зберігати для подальшого продажу або використання.
Неоднозначне позиціонування
— помилковий підхід до позиціонування, унаслідок якого у споживачів створюється плутане уявлення про дану компанію, її товари і торгові марки.
Неповноцінні товари
— продукти, що не мають ні «миттєвої привабливості», ні переваг у довгостроковій перспективі.
Непостійність якості послуг
— одна з основних характеристик послуг, яка полягає в тому, що їхня якість може дуже сильно змінюватися залежно від того, хто, коли, де і як їх надає.
Нетарифні торгові бар’єри
— обмежувальні заходи в міжнародній торгівлі, зокрема, дискримінація пропозицій іноземної компанії або встановлення виробничих стандартів, дискримінаційних стосовно до товарів іноземної компанії.
Нова закупівля
— ситуація здійснення закупівлі підприємством, за якої покупець купує дані товари або послуги вперше.
Новачок ринкових ніш
— фірма в якій-небудь галузі промисловості, котра обслуговує невеликий сегмент, що його інші фірми випускають з уваги або ігнорують.
Норма запасу
— мінімальна кількість матеріальних ресурсів, що забезпечує безперервність виробництва й обігу.
Носії реклами
— конкретні засоби поширення інформації про товари або послуги, наприклад, певні журнали, телевізійні шоу або радіопередачі.
Created/Updated: 25.05.2018