- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Менеджер з продажу
— контролює угоди, здійснювані представниками фірм з продажу, на регіональному і національному рівнях залежно від повноважень.
Менеджер з реклами
— планує і керує рекламною діяльністю виходячи з цілей клієнтів і їхніх фінансових можливостей; координує діяльність рекламного агентства з розроблення рекламних програм, повідомлень, вибору придатних засобів масової інформації, часу появи реклами.
Менеджмент служби збуту
— аналіз, планування, проведення в життя і контроль діяльності служби збуту. Включає розроблення стратегії і структури служби збуту, пошук і залучення претендентів, відбір, підготовку і винагороду торгових агентів, керування й оцінювання їхньої діяльності.
Мета реклами
— конкретне завдання щодо інформування певної цільової аудиторії протягом певного періоду часу.
Метод конкурентного паритету
— виділення на бюджет просування суми, відповідної витратам конкурентів.
Метод моделювання ринку
— метод, що використовується в основному підприємствами, які виробляють товари промислового призначення, для оцінки ринкового потенціалу міста, регіону або країни на основі виявлення всіх потенційних покупців на ринку і оцінки їх можливих придбань.
Метод обчислення індексу чинників збуту
— метод, що використовується переважно виробниками споживчих товарів для оцінки потенціалу ринків споживчих товарів.
Метод розрахунку в процентах до суми продажу
— розрахунок бюджету просування в певному процентному виразі від поточного виторгу або виторгу, що прогнозується, або як процент від ціни товару.
Метод розрахунку від готівкових коштів
— виділення компанією такої суми на просування товару, яку вона, на її думку, може собі дозволити.
Метод ціноутворення «собівартість плюс надбавка»
— додавання до собівартості товару стандартної надбавки.
Міжнародний відділ
— форма маркетингової міжнародної організації, відповідно до якої філіал здійснює контроль всієї міжнародної діяльності компанії. Фахівці з маркетингу, виробництва, досліджень, планування і персоналу становлять підрозділ за географічною або виробничою ознакою або ж міжнародний філіал, що відповідає за свій власний продаж і прибутки.
Міжринкова сегментація
— формування сегментів споживачів зі схожими потребами і купівельною поведінкою, що живуть в одній або кількох країнах.
Мікромаркетинг
— форма цільового маркетингу, за якої компанія орієнтує свої маркетингові програми на потреби чітко визначених і досить вузьких географічних, демографічних, психографічних і поведінкових сегментів.
Мікросередовище
— чинники, тісно пов’язані з компанією; вони впливають на її здатність обслуговувати клієнтів. До цих чинників належать сама компанія, посередники, постачальники, конкуренти, цільові споживачі і контактні аудиторії.
Мікроструктура ринку
— співвідношення попиту і пропонування якісно-індивідуальних товарів (послуг) конкретних виготовлювачів у рамках даної товарної групи (наприклад, автомобіль даної фірми в межах загального ринку автомобілів). Багато важить у сегментуванні ринку.
Міра готовності покупця до сприйняття товару
— етапи, які зазвичай проходить споживач на шляху до купівлі, включаючи обізнаність, знання, розташування, віддання переваги, переконаність і, нарешті, купівлю.
Мода
— популярний у конкретний час стиль у певній галузі.
Монополістична конкуренція
— має місце на ринку з великою кількістю покупців і продавців і різними цінами на один вид продукції.
Created/Updated: 25.05.2018