- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
«Товар-ринок»
— збутова система, за якої попит покупця перекриває пропонування, а продавець незалежно від вимог ринку до товару виробляє його і без особливих додаткових витрат і зусиль продає. Така збутова система ефективна за умови «ринку продавця», коли успіх продавця переважно залежить від належного використання ринкової кон’юнктури, масовості й обсягів продажу.
Товари взаємозамінні
— група товарів, що задовольняють приблизно ті самі потреби покупця, якому байдуже, який з товарів вибрати. Прикладами взаємозамінних товарів можуть бути сатин і ситець, цукерки і цукор, сир і сирні сирки і т. п. Якщо знижується ціна на один із взаємозамінних товарів, то, як звичайно, попит на інший зменшується, і навпаки.
Товари виробничого призначення
— товари, що придбаваються приватними особами або організаціями для дальшої переробки або використання в господарській діяльності.
Товари заставні
— імпортовані товари, за які треба платити мито; зберігаються в заставному складі, поки не буде сплачене мито чи їх не реекспортують.
Товари імпульсивного попиту
— товари, рішення про придбання яких покупець приймає не заздалегідь, а в крамниці під впливом реклами чи іншого імпульсу. Звичайно такі товари намагаються продавати всюди, і споживачу не треба їх розшукувати. Так, нерідко сірники і чай у пачках у продовольчих крамницях викладають поруч з касою в розрахунку на те, що інакше покупець може і не подумати про їхнє придбання.
Товари обов’язкові
— товари, що обов’язково є у великій кількості у крамницях у певний сезон, коли попит на них особливо великий.
Товари особливого попиту
— товари широкого вжитку з унікальними характеристиками або певної марки, заради придбання яких велика частина покупців готова докласти додаткових зусиль.
Товари пасивного попиту
— товари широкого вжитку, про які споживач не знає (або знає, але зазвичай не замислюється про їхню купівлю).
Товари повсякденного попиту
— товари, які споживач купує часто, без роздумів і з мінімальними зусиллями на їхнє порівняння і саму купівлю.
Товари попереднього вибору
— товари, що їх споживач у процесі вибору і купівлі, як водиться, порівнює між собою за показниками придатності, якості, ціни і зовнішнього оформлення.
Товари престижні
— товари, що придбаваються в основному через їхню високу ціну, і володіння якими допомагає створити престижний імідж (наприклад, коштовності, автомобілі певних марок і т. д.).
Товари тривалого користування
— вироби, що витримують багаторазове використання і задовольняють потреби власників протягом багатьох років.
Товари широкого вжитку
— товари, що придбаваються кінцевим споживачем для особистого користування.
Товари, що доставляють задоволення
— продукти, які роблять споживачеві велику миттєву приємність, але можуть і завдати йому клопоту в довгостроковій перспективі.
Товарна номенклатура
— сукупність усіх асортиментних груп товарів і товарних одиниць, що пропонує покупцям конкретний продавець.
Товарний асортимент
— група товарів, тісно пов’язаних між собою схожими принципами функціонування, продажем однаковим групам покупців, маркетинговим способом просування на ринок або належністю до того самого діапазону цін.
Товарно-орієнтована структура служби збуту
— організація служби збуту, за якої кожний торговий агент спеціалізується на продажу тільки деяких видів продукції, що виробляє його компанія, або продуктових ліній.
Created/Updated: 25.05.2018