- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Літера "Т "
Тариф
— податок, що накладає уряд на певну імпортну пр одукцію. Тарифи застосовуються, щоб підвищити державні прибутки або захистити місцевих виробників.
Телемаркетинг прямого відгуку
— маркетинг товарів і послуг за допомогою рекламних відеокліпів телепередач з використанням елементу зворотного зв’язку. Як звичайно, цим елементом служить номер безкоштовного телефону, за яким покупці можуть звернутися в компанію за більш докладною інформацією або розмістити замовлення на товар, що рекламується.
Телефонний маркетинг (телемаркетинг)
— використання телефону як інструменту прямого продажу товару покупцям.
Територіальна структура служби збуту
— організація служби збуту, за якої кожний торговий агент закріплюється за певним географічним регіоном, в якому він засновує повномасштабне торгове представництво своєї компанії.
Тестування концепції
— перевірка впливу концепції на групи цільових споживачів для з’ясування міри її привабливості.
Тип особистості
— унікальна сукупність психологічних якостей, які визначають характер людини.
Товар
— 1) все, що може задовольнити бажання або потребу і пропонується ринку з метою залучення уваги, придбання, використання або споживання. Це можуть бути фізичні об’єкти, послуги, особи, місця, організації або ідеї; 2) продукт, призначений для обміну на ринку за допомогою купівлі-продажу.
Товар альтернативний
— два варіанти товару, що задовольняють ту саму потребу.
Товар грошовий
— специфічний товар, з натуральною формою якого (у результаті розвитку процесу обміну) зростає еквівалентна форма вартості. Як загальний еквівалент — матеріальне втілення грошової форми вартості — грошовий товар володіє специфічними суспільними властивостями і виконує властиві грошам функції.
Товар довготривалого користування
— товар широкого споживання, яким звичайно користуються протягом тривалого часу.
Товар з підкріпленням
— додаткові послуги і переваги для споживача, що створюються на основі товару за задумом і товару в реальному виконанні.
Товар за задумом
— спосіб розв’язання проблеми або основна вигода, заради якої споживач придбаває товар.
Товар ідеальний
— конкретний товар, здатний задовольнити певну людську потребу.
Товар короткочасного користування
— товар широкого споживання, який, як водиться, споживається за один або кілька разів.
Товар наявний
— товар, який треба прийняти чи поставити в результаті укладання наявного контракту (на відміну від ф’ючерсного).
Товар-новинка
— товар, послуга або ідея, що сприймається потенційним покупцем як щось нове.
Товар у реальному виконанні
— рівень якості, набір властивостей, зовнішнє оформлення, назва марки, упаковка та інші властивості, що в сукупності визначають вигоду від придбання основного товару.
Created/Updated: 25.05.2018