- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Финансы Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування - Покропивний С. Ф., |
Бізнес-план: технологія розробки та обгрунтування - Покропивний С. Ф.,
Резюме
1. До основних чинників, що визначають зміст та обсяг бізнес-плану, належать:
- аудиторія, на яку розрахований бізнес-план;
- конкретні цілі розробки бізнес-плану;
- конкретно-функціональна спрямованість бізнес-плану;
- масштаби діяльності та обсяги початкового фінансування;
- найважливіші характеристики майбутнього продукту і стадія його життєвого циклу.
2. Бізнес-план, орієнтований на залучення інвестицій у виробничу діяльність, як правило, включає такі логічно взаємопов’язані розділи:
|
|
3. Логіка розробки бізнес-плану охоплює певні етапи. Основними з них є такі:
? вибір продукції (послуг) на ринку;
? дослідження ринкового середовища майбутнього бізнесу;
? вибір місцезнаходження фірми;
? прогнозування обсягів продажу продукції (надання послуг);
? визначення виробничих параметрів діяльності фірми;
? розробка цінової та збутової політики стосовно нового продукту;
? обгрунтування вибору організаційних параметрів фірми;
? опис потенційних ризиків майбутнього бізнесу і пошук дій для їхньої мінімізації (нейтралізації);
? оцінка очікуваних прибутків і збитків;
? написання резюме (стислих висновків) із викладом основних положень бізнес-плану.
4. Основними вимогами до стилю написання бізнес-плану є такі:
- стислість, простота і зрозумілість, широке використання графіки;
- функціональність (викладення лише корисної для читачів інформації);
- легкість сприйняття і знаходження потрібної інформації, що досягається поділом бізнес-плану на розділи та параграфи;
- забезпечення конфіденційності інформації про фірму та її діяльність.
5. Існують традиційні правила технічного оформлення типового бізнес-плану. Основні з них такі:
- наявність титульного аркуша (з позначенням на ньому повної назви фірми та засновників, їхньої адреси, телефонів тощо);
- наявність змісту бізнес-плану (перелік розділів і параграфів із наскрізною нумерацією сторінок);
- обов’язкове розміщення резюме (коротких висновків) перед основними розділами бізнес-плану (на його початку);
- наявність в кінці бізнес-плану додатків, що деталізують та уточнюють інформацію, подану в основних розділах;
- наявність приміток і посилань на джерела використаної інформації.
6. Резюме (1 – 2 сторінки тексту) включає найбільш важливі висновки з усього бізнес-плану і викладається так, щоб зацікавити читача у більш детальному вивченні цього плану. У резюме необхідно:
- дати короткий опис концепції та суті започатковуваного бізнесу;
- розкрити можливості бізнесу і стратегію їх реалізації;
- охарактеризувати цільовий ринок (основні споживачі, особливості їх обслуговування; очікувані обсяги продажу і частка ринку фірми);
- визначити найсуттєвіші конкурентні переваги фірми, які мають місце або будуть створені внаслідок реалізації прийнятої стратегії;
- подати основні фінансові показники майбутньої діяльності фірми (прибутковість, термін досягнення беззбитковості, окупність інвестицій тощо);
- спрогнозувати загальну потребу в коштах з виокремленням власного та позичкового капіталу.
Created/Updated: 25.05.2018