- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Бухгалтерский учет, аудит Книги Бухгалтерський облік - Сопко В.В. |
Бухгалтерський облік - Сопко В.В.
Б.4.2.3.3. Облік затрат по продажу (збуту, реалізації) товарів
До затрат на збут підприємства оптової торгівлі належать затрати, які пов’язані з продажем товарів. Такими затратами є:
- затрати на пакувальні матеріали;
- оплата праці продавцям;
- комісійні продавцям, торговим агентам, працівникам відділу збуту та складів, водіям тощо;
- затрати на реклами;
- затрати на дослідження по ринку (маркетингу);
- витрати на відрядження, які пов’язані зі збутом (продажем) товарів;
- затрати по транспортуванню товарів покупцям;
- фрахт;
- оплата послуг збутових, посередницьких організацій;
- оренда, амортизація: страхування, ремонт, утримання основних засобів відділу збуту, складів, транспортних засобів, демонстраційних залів тощо;
- гарантійне обслуговування покупців;
- надання знижок (дисконту) покупцям тощо.
Загальна побудова обліку затрат по продажу (збуту, реалізації) товарів підприємствами оптової торгівлі аналогічна обліку затрат по продажу готової продукції виробничими підприємствами. На першому етапі обліковуються затрати за елементами (та для внутрішньогосподарських потреб за статтями або іншими показниками). На другому затрати списуються на результати комерційної діяльності (рис. Б.4.26).
Дебет | ЗАТРАТИ зі збуту (продажу) | Кредит | |
Затрати за елементами | Списування затрат |
Рис. Б.4.26. Побудова рахунка «Затрати зі збуту»
Created/Updated: 25.05.2018