- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В. |
Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В.
Завдання для самоконтролю
- Назвіть та поясніть принципи організації ефективних маркетингових структур на підприємстві.
- Назвіть основні етапи процесу створення маркетингових організаційних структур на підприємстві.
- Назвіть та прокоментуйте можливі концепції організації маркетингу на підприємстві.
- Назвіть та поясніть сутність моделей побудови відділу маркетингу на підприємстві, указавши їх переваги та недоліки.
- Поясніть сутність матричної моделі побудови відділу маркетингу.
- Назвіть та охарактеризуйте сутність тимчасових маркетингових структур.
- Назвіть та охарактеризуйте підходи до розподілу функцій між виконавцями у відділі маркетингу.
- Назвіть вимоги до працівників відділу маркетингу.
- На які запитання слід відповісти, щоб з’ясувати раціональність створеної на підприємстві організації маркетингу.
- Назвіть основні складові контролю маркетингової діяльності підприємства.
- У чому полягає процес контролю маркетингової діяльності підприємства?
- За якими показниками контролюються плани збуту?
- За якими показниками контролюється ефективність маркетингових заходів?
- За якими показниками контролюється прибутковість?
Created/Updated: 25.05.2018