- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В. |
Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В.
Завдання для самоконтролю
- Дайте характеристику методів розрахунку цін на підставі витрат на виробництво та реалізацію продукції. Назвіть їх переваги та недо-ліки.
- Охарактеризуйте методику встановлення цін на підставі суб’єктивної оцінки споживачами цінності товару.
- Поясніть сутність підходу до встановлення цін на підставі умов конкуренції. Охарактеризуйте різновиди цього методу.
- Охарактеризуйте метод встановлення цін у рамках товарної номенклатури.
- Поясніть сутність розрахунку цін за географічним принципом. Охарактеризуйте різновиди цього методу.
- Дайте характеристику методів розрахунку цін, виходячи з узаконених умов ціноутворення.
- Поясніть сутність непрямого маркетингового ціноутворення.
- Поясніть сутність маркетингової політики знижок. Назвіть і охарактеризуйте види знижок, які використовуються в маркетинговій практиці.
Created/Updated: 25.05.2018