- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В. |
Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В.
Завдання для самоконтролю
- Поясніть сутність поняття «новий товар».
- Поясніть сутність трьох способів і трьох рівнів створення нового товару.
- Назвіть вісім фаз процесу планування нового товару в їхній логічній послідовності.
- Назвіть можливі цілі планування нових товарів.
- Назвіть і охарактеризуйте методи генерування ідей нових товарів.
- Назвіть критерії відбору ідей нових товарів.
- Поясніть сутність і розкрийте зміст розробки та перевірки задуму нового товару.
- Наведіть формули розрахунку економічності виробництва і збуту нового товару.
- Розкрийте сутність позиціювання товарів. Поясніть сутність і методику побудови перцепційних карт.
- Дайте визначення марки товару. Охарактеризуйте її типи.
- Поясніть сутність понять «вдала торгова марка і марочний ка-пітал».
- Охарактеризуйте рівні створення торгових марок.
- Назвіть основні моменти, які беруть до уваги за створення марок товарів.
- Назвіть запитання, на які треба відповісти з метою оцінки якості товарної марки.
- Охарактеризуйте сутність і значення упаковки товарів, основні етапи її розробки.
- Поясніть роль етикетки товару і назвіть основні вимоги до її створення.
- Назвіть і поясніть основні аспекти розробки комплексу супровідних послуг.
- Охарактеризуйте сутність і процеси пробного маркетингу.
- Поясніть сутність моделей поведінки споживачів товарів-новинок.
- Назвіть і поясніть причини невдач нових товарів на ринку.
Created/Updated: 25.05.2018