- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В. |
Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В.
Завдання для самоконтролю
- Дайте визначення маркетингової товарної політики. Охарактеризуйте сутність трьох її складових.
- Розкрийте сутність маркетингової концепції товару. Назвіть головні атрибути товару.
- Поясніть сутність концепції життєвого циклу товару. Накресліть і поясніть графік класичної моделі життєвого циклу товару, назвіть її основні етапи.
- Розкрийте сутність маркетингових дій на різних етапах життєвого циклу товару.
- Накресліть кілька графічних зображень життєвих циклів товарів. Поясніть їх сутність.
- Що таке конкурентоспроможність товару? Поясніть сутність концепції.
- Розкрийте сутність трьох головних методів оцінки конкурентоспроможності товарів.
- Дайте визначення понять «товарний асортимент» і «товарна номенклатура».
- Поясніть методику розрахунку товарного асортименту через визначення рівня беззбитковості.
- Охарактеризуйте сутність процесів елімінування товарів підприємства
- Поясніть сутність понять «диференціація» і «диверсифікація». Охарактеризуйте різновиди диверсифікації.
- Охарактеризуйте основні проблеми управління продукцією підприємства.
- Назвіть і охарактеризуйте основні організаційні форми управління продукцією підприємства.
Created/Updated: 25.05.2018