- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В. |
Маркетинг - Павленко А. Ф., Войчак А. В.
Завдання для самоконтролю
- Що таке навколишнє бізнес-середовище? Назвіть його зовнішніх суб’єктів, умови та сили.
- Охарактеризуйте мікросередовище підприємства.
- Що таке маркетингові дослідження? Охарактеризуйте їхню роль, межу, предмет та об’єкт.
- Назвіть основні принципи маркетингових досліджень. Поясніть їх сутність.
- Назвіть основні завдання маркетингових досліджень.
- Назвіть та охарактеризуйте основні види маркетингових досліджень. Поясніть їхні переваги і недоліки.
- Охарактеризуйте алгоритм маркетингових досліджень. Розкрийте зміст основних етапів таких досліджень.
- Охарактеризуйте власні організаційні форми проведення маркетингових досліджень.
- Назвіть види спеціалізованих дослідницьких організацій.
- Назвіть та охарактеризуйте чинники вибору організаційних форм маркетингових досліджень.
- Наведіть класифікацію маркетингової інформації та охарактеризуйте її окремі різновиди.
- Поясніть сутність первинної та вторинної маркетингової інформації. Охарактеризуйте переваги та недоліки кожної з них.
- Поясніть сутність методів збирання первинної інформації.
- Назвіть основні джерела маркетингової інформації.
- Поясніть сутність та охарактеризуйте структуру маркетингових інформаційних систем.
- Дайте визначення поняття «кон’юнктура ринку». Назвіть основні аспекти аналізу загальноекономічної кон’юнктури та кон’юнктури конкретного товарного ринку.
- Поясніть сутність прогнозування кон’юнктури товарного ринку.
- Дайте визначення поняття «місткість ринку». Поясніть сутність реальної та потенційної місткості ринку. Наведіть формули їх обрахунку.
- Поясніть, що таке ринкове сегментування.
- Поясніть сутність та назвіть методи прогнозування збуту.
- Дайте визначення поняття «поведінка споживачів». Поясніть сутність економічного та мотиваційного підходу до вивчення повед інки споживачів.
- Наведіть приклад моделі поведінки споживачів.
- Охарактеризуйте процес прийняття споживачем рішення про купівлю та три можливі його варіанти.
- Дайте характеристику ситуаційних впливів на поведінку споживачів, прийняття ними відповідних рішень про купівлю.
- Назвіть та охарактеризуйте чинники соціокультурного та маркетингового впливу на поведінку споживачів.
- Охарактеризуйте чинники «чорної скриньки» споживачів.
- Наведіть класифікацію основних видів конкуренції.
- Охарактеризуйте п’ять сил конкурентного середовища.
- Охарактеризуйте підхід М. Портера до вивчення можливої реакції конкурентів.
- Назвіть основні запитання, на які необхідно відповісти, аналізуючи конкурентів підприємства.
- Дайте визначення конкурентоспроможності підприємства.
- Поясніть сутність внутрішніх і зовнішніх конкурентних переваг підприємства.
Created/Updated: 25.05.2018