- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Финансы Аналіз банківської діяльності - Герасимович А.М. |
Аналіз банківської діяльності - Герасимович А.М.
9.1.4. Аналіз конкурентоспроможності банку щодо розрахунково-касового обслуговування клієнтів
В умовах конкуренції і можливостей клієнта щодо вибору обслуговуючого банку, конкурентоспроможність розрахунково-касових послуг, які банк надає клієнтам, має вагоме значення для розширення його клієнтської бази.
Аналіз конкурентоспроможності послуг банку включає такі етапи:
- визначення ринку банку, що включає географічну зону, клієнтів, ідентифікацію банків-конкурентів;
- визначення показників конкурентоспроможності розрахунково-касового обслуговування;
- порівняльний аналіз показників конкурентоспроможності банку з показниками банків-конкурентів;.
- висновки щодо напрямів підвищення конкурентоспроможності банку на ринку розрахункових і касових послуг.
Аналіз ділянки ринку банку здійснюється в складі маркетингового дослідження.
Показники конкурентоспроможності банківських послуг є типовими для ринку послуг, але мають враховувати особливості банківської діяльності.
Аналіз конкурентоспроможності розрахунково-касових послуг здійснюється за такими показниками:
- наявність розвиненої мережі структурних підрозділів, які надають розрахункові та касові послуги (кількість і типи);
- кількість банкоматів;
- кількість торговельних (банківських) терміналів та інших електронних пристроїв;
- зручність розташування;
- кількість імпринтерів;
- послуги, які надає банк, порівняно з особливостями та характеристиками послуг банків-конкурентів;
- наявність вільного входу до місця здійснення операції;
- зручність місця проведення операції для клієнта;
- рівень конфіденційності операції;
- тривалість надання послуги;
- тривалість операційного часу банку;
- регламент обміну інформацією по каналах зв’язку при електронній формі розрахункових документів;
- можливість філії щодо надання всього переліку послуг, які надає головний банк;
- своєчасність здійснення переказів;
- кількість випадків і сума пені за перевищення нормативного терміну проходження платежів;
- термін замовлення для зняття з рахунка готівкових коштів;
- рівень тарифів на послуги відносно рівня тарифів банків-конкурентів;
- розмір плати банком клієнтові за тимчасове користування залишком коштів на його поточному рахунку;
- періодичність сплати банком клієнтові процентів за користування залишком коштів на його поточному рахунку;
- розмір пені, яку клієнт сплачує банку у випадку несвоєчасного повідомлення банку про факти помилкового зарахування коштів на рахунок та /чи несвоєчасного їх повернення;
- розмір пені, яку клієнт сплачує банку у випадку несвоєчасної оплати послуг банку;
- наявність технічних засобів зв’язку для отримання інформації про стан рахунку;
- можливість проведення електронних банківських операцій.
Аналіз конкурентоспроможності розрахунково-касових послуг здійснюється окремо для оптового і роздрібного ринку у зв’язку з різними умовами надання послуг, різними критеріями оцінки якості послуг юридичними і фізичними особами, різним ступенем відкритості інформації на цих сегментах.
Created/Updated: 25.05.2018