- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Прочие дисциплины Охорона праці - Москальова В.М. |
Охорона праці - Москальова В.М.
Контрольна тестова програма (51-100)
51. За порушення правил пожежної безпеки, якщо мали місце людські жертви КК винних осіб позбавляє волі на строк:
а) до чотирьох років;
б) до шести років;
в) до восьми років.
52. Основним завданням з питань організації охорони праці є:
а) аналіз показників та причин виробничого травматизму і профзахворювань;
б) створення здорових і безпечних умов праці;
в) забезпечення працюючих засобами захисту.
53. Державне управління охороною праці здійснюють:
а) Кабмін, органи нагляду, міністерства та центральні і місцеві органи виконавчої влади;
б) Кабмін, уповноважені центральних органів виконавчої влади;
в) Кабмін, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування.
54. Об'єктами управління охороною праці є:
а) соціальний захист працюючих в умовах шкідливої та небезпечної підприємницької діяльності;
б) контроль за виконанням регіональних програм поліпшення стану безпеки та умов праці;
в) діяльність функціональних служб і структурних підрозділів підприємства щодо забезпечення безпечних і здорових умов праці.
55. Управління охороною праці на підприємстві здійснюють:
а) роботодавці, їх замісники, головні спеціалісти, керівники структурних підрозділів.
б) керівники служби охороною праці підприємства;
в) роботодавець та інженер з охороною праці.
56. Хто здійснює організаційно-методичну роботу та підготовку управлінських рішень на підприємстві?
а) роботодавець;
б) служба охороною праці;
в) керівники структурних підрозділів.
57. Хто є основним координатором всієї роботи у сфері охорони праці на підприємстві?
а) служба охороною праці;
б) керівники дільниць;
в) керівник підприємства.
58. До функцій служби охорони праці входить:
а) контроль за умовами праці відповідно до нормативно-правових актів;
б) паспортизація, навчання, аналіз умов праці;
в) розробка планів та заходів, що забезпечують безпеку праці, контроль за дотриманням законодавчих актів, навчання працюючих і т.ін.
59. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці проводиться:
а) для працівників, що наймаються на роботу і періодично в процесі трудової діяльності;
б) залежно від характеру трудової діяльності та кваліфікації;
в) залежно від стажу роботи, згідно з графіком, що затверджується головним інженером.
60. Первинний інструктаж на робочому місці проводить:
а) роботодавець;
б) керівник робіт;
в) служба охороною праці.
61. Вступний інструктаж проводить:
а) спеціаліст служби охороною праці;
б) спеціаліст відділу кадрів;
в) роботодавець.
62. Як часто проводиться періодично-повторний інструктаж на робочому місці для робіт підвищеної небезпеки?
а) раз у три місяці;
б) раз у шістьмісяців;
в) раз у рік.
63. Позаплановий інструктаж на робочому місці необхідно проводити при перерві на роботах підвищенної небезпеки через:
а) двадцять календарних днів;
б) тридцять календарних днів;
в) шістьдесят календарних днів.
64. Цільовий інструктаж проводить:
а) спеціаліст служби охороною праці;
б) керівник робіт;
в) відділ кадрів.
65. Цільовий інструктаж проводиться у таких випадках:
а) при перерві у роботі;
б) при зміні технологічного процесу;
в) при ліквідації аварї або інших негативних наслідків.
66. Цільовий інструктаж проводиться у таких випадках:
а) при виконянні разових робіт, що непов'язані з професійними обов'язками;
б) при введенні в дію нових нормативних актів;
в) при перерві у роботі понад 60 календарних днів.
67. Цільовий інструктаж проводиться у таких випадках:
а) при незнанні працюючими безпечних методів праці;
б) при незнанні працюючими нормативних актів з охорони праці;
в) при виконанні робіт на які оформляється наряд-допуск, дозвіл або інший документ.
68. Найвищий нагляд за обов'язковим виконанням законів про працю здійснюють:
а) спеціальні державні органи та інспекції;
б) генеральний прокурор і підпорядковані йому прокурори;
в) комісії з охорони праці місцевого самоврядування.
69. Державний нагляд за дотриманням законодавчих і нормативних актів з охорони праці здійснюють:
а) Кабінет Міністрів;
б) Прокуратура, МНС;
в) спеціальні державні органи та інспекції.
70. Спеціалісти служби охорони праці у разі виявлення порушень мають право:
а) оформляти наказом відповідальних осіб для ліквідації порушень;
б) призупиняти роботу, яка створює загрозу життю працюючих;
в) забезпечувати безпеку праці шляхом вдосконалення методів навчання.
71. Основним завданням Держгірдпромнагляду є:
а) формування та забезпечення державної політики у сфері охорони праці;
б) формування рішень щодо профілактики захворювань та охорони здоров'я населення;
в) здійсення спеціального розслідування та обліку виробничого травматизму.
72. Посадові особи органів державного нагляду мають право:
а) здійснювати розслідування та облік нещасних випадків;
б) проводити роз'яснювальну роботу та навчання працюючих;
в) видавати роботодавцям обов'язкові до виконання приписи про усунення недоліків.
73. Посадові особи органів державного нагляду мають право:
а) безперешкодно перевіряти дотримання вимог охорони праці на підконтрольних об'єктах;
б) призупиняти експлуатацію промислових підприємств;
в) здійснювати страхування ризиків виробничої безпеки.
74. Посадові особи органів державного нагляду мають право:
а) здійснювати експертизу проектів на будівництво та реконструкцію об'єктів підвищеної небезпеки;
б) винних працівників притягати до адміністративної відповідальності;
в) давати дозвіл на зберігання, використання та облік вибухових речовин.
75. Посадові особи органів нагляду відповідно до своїх повноважень мають право:
а) реєструвати об'єкти підвищеної та потенційної небезпеки;
б) звільняти з посади або накладати дисциплінарне стягнення на посадових осіб, що порушили правила охорони праці;
в) надсилати в органи прокуратури подання про невідповідність окремих посадвих осіб займаній посаді для притягнення їх до відповідальності.
76. Комісії з питань охорони праці на підприємстві здійснюють:
а) відомчий та адміністративний контроль за станом охорони праці;
б) аналіз причин виробничого травматизму,перевірку якості проведення інструктажів, стану умов праці та ін.;
в) захист інтересів працюючих при винекненні конфліктних ситуацій.
77. Відомчий та адміністративний контроль здійснюють:
а) професійні спілки;
б) керівник підприємства, головні спеціалісти та особи, що наділені адміністративними повноваженнями;
в) галузеві спеціалісти вищестоящих адміністративних органів.
78. оперативний контроль з питань охорони праці складається з:
а) 4-х ступенів;
б) 3-х ступенів;
в) 2-х ступенів.
79. Нещасні випадки визнаються пов'язаними з виробництвом, якщо вони спричинилися:
а) під час прямування на роботу чи з роботи;
б) на транспорті підприємства без відповідного дозволу;
в) на території підприємства, якщо робота виконувалася за дорученням роботодавця.
80. Нещасні випадки визнаються такими, що пов'язані з виробництвом якщо вони сталися:
а) на транспортному засобі виробництва після завершення робочого дня;
б) на території підприємства в робочий час;
в) при наданні підприємством шефської допомоги за дорученням роботодавця.
81. Нещасні випадки визначаються такими, що пов'язані з виробництвом якщо вони сталися:
а) внаслідок раптового погіршення стану здоров'я через небезпечні або шкідливі чинники навколишнього середовища;
б) в межах території підприємства на робочому місці;
в) поза межами підприємства, якщо робота пов'язана з переходами до об'єктів за дорученням роботодавця.
82. Нещасні випадки визнаються такими, що пов'язані з виробництвом якщо вони сталися:
а) на власному або транспортному засобі підприємства, якщо вони використовувалися в інтересах підприємства;
б) на території підприємства унаслідок виконання робіт, які не входять у прямі обов'язки працівника;
в) на території підприємства або поза його межами при слідуванні між об'єктами.
83. Комісія з рослідування має проаналізувата обставини нещасного випадку протягом:
а) 10 днів;
б) 7 днів;
в) 3 днів.
84. У скількох прімірниках складається акт про нещасні випадки за формою Н-1 або НТ?
а) 6;
б) 4;
в) 3.
85. Спеціальному розслідуванню підлягають:
а) якщо смертельно травмовано 5 і більше осіб;
б) якщо скоїлися групові і смертельні нещасні випадки;
в) якщо трамовано10 і більше осіб при груповому нещасному випадку.
86. Спеціальне розслідування проводиться протягом:
а) 10 днів;
б) 3 днів;
в) 7 днів.
87. За результатами розслідування складається акт спецрозслідування за формою:
а) НТ;
б) Н-1;
в) Н-5.
88. Відповідно до Положення аварії подвляються на:
а) дві категорії;
б) три категорії;
в) п'ять категорій.
89. До першої категорії належать аварії, унаслідок яких:
а) загинуло до 5 осіб або травмовано 10 осіб;
б) загинуло 5 осіб або травмовано 10 і більше осіб;
в) загинуло до 3 осіб або травмовано понад 10 осіб;
90. Аварії першої категорії розслідуються комісією утвореною наказом:
а) керівника організації до сфери управління якого належить підприємство;
б) керівних органів МНС;
в) центрального органу виконавчої влади за узгодженням з органами державного нагляду і МНС.
91. Аварії другої категорії розслідуються комісією утвореною наказом:
а) керівника організаців до сфери управління якого належить підприємство за узгодженням з органами державного нагляду і МНС;
б) відповідними органами державного нагляду за охороною праці і МНС;
в) органами МНС, нагляду за охороною праці і фонду соціального страхування.
92. При розслідуванні аварії і складанні акта за формою Н-5 встановлюється термін:
а) 3 дні;
б) 5 днів;
в) 10 днів.
93. Акт розслідування аварій, де несталося нещасного випадку зберігається на підприємстві:
а) два роки;
б) п'ять років;
в) сорок п'ять років.
94. Причини виробничого травматизму поділяють на:
а) три групи;
б) чотири групи;
в) дві групи.
95. До технічних причин виробничого травматизму належать:
а) незадовільний нагляд і контроль за виконанням робіт;
б) низький рівень кваліфікації працюючих;
в) недосконалість технологічного обладнання та відсутність інженерних розрахунків.
96. Аналіз причин виробничого травматизму має на меті:
а) встановити основні і супутні чинники, що призвели до нещасного випадку;
б) зібрати повну і достовірну інформацію про обставини та організацію робочого місця;
в) встановити характер виробничої діяльності, що призвів до нещасного випадку.
97.Санітарно-гігієнічні умови праці визначають:
а) гігієнічні нормативи;
б) фізичні, хімічні, біологічні, психофізіологічні чинники;
в) соціальний, психофізіологічний, психогенний чинник;
98.Гігієнічні нормативи:
а) оптимальні або допустимі рівні шкідливих чинників виробничого середовища;
б) абсолютно безпечний вплив виробничих чинників;
в) гранично допустимі концентрації, рівні, дози шкідливо діючих на людину чинників;
99.Облік професійних захворювань та отруєнь здійснює:
а) дільничні лікарні;
б) МОЗ;
в) СЕС;
100.Форми державного санітарного нагляду:
а) цільовий;
б) запобіжний і поточний;
в) попередній і цільовий;
Created/Updated: 25.05.2018