- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Налоги Податкова політика - Литвиненко Я.В. |
Податкова політика - Литвиненко Я.В.
ТЕСТИ
1. До функцій держави не входить:
а) економічна;
б) екологічна;
в) оборона та охорона здоров'я;
г) управління приватними підприємствами.
2. Не є функцією податків:
а) фіскальна;
б) оборона та охорона громадян;
в) розподільча;
г) соціальна.
3. Держава повинна здійснювати дискреційну політику:
а) коли знижується попит на вироби;
б) коли збільшується виробництво товарів;
в) коли збільшуються доходи населення;
г) коли зростає валовий національний продукт.
4. Держава повинна здійснювати антидискреційну політику:
а) коли знижується попит споживачів;
б) коли зменшується виробництво продукції;
в) коли збільшується валовий національний продукт;
г) коли зменшуються доходи споживачів.
5. Вперше найорганізованіша податкова система була утворена в:
а) Італії;
б) Греції;
в) Франції;
г) Німеччині.
6. На Русі в ІХ—Х ст. головним чином стягувались податки:
а) перевіз;
б) серебщина;
в) волощина;
г) стація.
7. В Україні в XV ст. головним чином стягувались податки:
а) гостинне мито;
б) ямські;
в) пищальні;
г) волощина.
8. Головним завданням введеної у XVIII ст. посади прибульника було:
а) стягнення податків;
б) впровадження нових податків;
в) збільшення надходжень до казни держави;
г) збільшення ставки оподаткування.
9. Податковий менеджмент охоплює такі рівні:
а) один;
б) два;
в) три;
г) чотири.
10. Не є рівнем податкового менеджменту:
а) державний;
б) галузевий;
в) підприємства;
г) громадян.
11. До суб'єктів оподаткування належать:
а) майно та дохід підприємства;
б) платник податку;
в) розмір та рівень податку;
г) органи податкової адміністрації.
12. Контроль за правильністю сплати податку підприємством мають право здійснювати:
а) інші підприємства;
б) спільні підприємства;
в) банки, в яких підприємство має розрахунковий рахунок;
г) нотаріальні контори.
13. Об'єктом оподаткування може виступати:
а) майно та дохід підприємства;
б) рівень прибутку;
в) пільга, яка надається платнику податку;
г) платник податку.
14. До функцій податкового менеджменту не належать:
а) розробка податкової стратегії підприємства;
б) аналіз податкової системи підприємства;
в) організація контролю за виконанням податкової політики;
г) внесення змін у діючі методики розрахунку окремих податків.
15. Стратегічний податковий менеджмент це:
а) сума валових доходів підприємства;
б) сума сукупних валових доходів держави;
в) валовий прибуток підприємства;
г) різниця між валовими доходами та валовими витратами підприємства.
16. Тактичний податковий менеджмент це:
а) сума валових доходів підприємства;
б) валовий прибуток підприємства;
в) стратегічний податковий потенціал мінус податкові пільги;
г) сума валових витрат підприємства.
17. Податковий потенціал не залежить від:
а) речових чинників виробництва;
б) трудових чинників виробництва;
в) інфраструктури підприємства;
г) сукупності управлінських дій керівництва підприємства.
18. До зовнішніх користувачів інформації щодо податків належать:
а) керівники підприємства;
б) фінансові служби підприємства;
в) власники та співвласники підприємства;
г) кредитори.
19. До внутрішніх користувачів інформації щодо податків належать:
а) державний або акціонерно-комерційні банки;
б) потенційні інвестори;
в) фінансові служби підприємства;
г) кредитори.
20. До вимог, які не стосуються інформації щодо податків, належать:
а) систематичність;
б) корисність;
в) динамізм;
г) фактичність.
21. Початковою частиною податкового менеджменту є:
а) регулювання;
б) контроль;
в) аналіз;
г) планування.
22. Заключною частиною податкового менеджменту є:
а) регулювання;
б) контроль;
в) аналіз;
г) планування.
23. На рівні підприємства змістом податкового аналізу не є:
а) визначення динаміки податкових платежів;
б) регулювання податкових платежів;
в) визначення тенденцій, які складаються на підприємстві;
г) визначення чинників, які впливають на податкову політику.
24. За ознакою часу до видів аналізу не належать:
а) ретроперспективний;
б) попередній;
в) оперативний;
г) фінансово-економічний.
25. За об'єктами управління до видів аналізу не належать:
а) соціально-економічний;
б) підсумковий;
в) економіко-екологічний;
г) фінансово-економічний.
26. За методикою вивчення об'єктів до видів аналізу не належать:
а) порівняння;
б) експрес-аналіз;
в) економіко-математичний;
г) маркетинговий.
27. До податкового аналізу не належать функції:
а) вивчення характеру дії економічних законів;
б) оцінка результатів діяльності;
в) розрахунок податкових платежів;
г) визначення резервів зниження податкових платежів.
28. Який з етапів проведення податкового аналізу не відноситься до:
а) дослідження податкової системи;
б) визначення показників діяльності підприємства;
в) розрахунку чинників, які впливають на податкові платежі;
г) планування податкових платежів.
29. До традиційних методів аналізу належать: а) метод ланцюгових підстав;
б) індексний метод;
в) метод абсолютних різниць;
г) метод порівняння.
30. До методів факторного аналізу належать:
а) метод відносних величин;
б) метод ланцюгових підстав;
в) метод середніх величин;
г) балансовий метод.
31. До стохастичного методу аналізу належать:
а) метод абсолютних величин;
б) метод кореляційного аналізу;
в) інтегральний метод;
г) графічний метод.
32. Не належить до податкового менеджменту рівень:
а) державного планування;
б) галузевого планування;
в) планування місцевих органів влади;
г) планування податкових платежів підприємством.
33. На рівні підприємства сплата податків має характер:
а) вільний;
б) необов'язковий;
в) примусовий;
г) вільний та необов'язковий.
34. На збільшення витрат державного бюджету не впливає:
а) зростання потреб населення регіону;
б) експорт товарів;
в) зростання добробуту населення;
г) зростання загального освітнього рівня.
35. До загальних показників ефективності податкової політики належать:
а) рівень оподаткування окремих господарських операцій;
б) темпи зростання загального розміру податкових платежів у порівнянні з попередніми роками;
в) рівень пільгового оподаткування;
г) рівень оподаткування окремих видів діяльності.
36. До часткових показників ефективності податкової політики належать:
а) темпи зростання загального розміру податкових платежів;
б) рівень пільгового оподаткування;
в) податкомісткість діяльності підприємства;
г) квота податків підприємства.
37. До рівнів податкового планування не належать:
а) стратегічне;
б) попереднє;
в) поточне;
г) оперативне.
38. Не можуть здійснювати податковий контроль:
а) державні органи;
б) органи, уповноважені державою;
в) аудиторські компанії;
г) приватні підприємства.
39. Необхідність здійснення податкового контролю визначається суб'єктивними причинами, до яких належать:
а) нестабільне податкове законодавство;
б) суперечності між законодавчими документами та розробленими методичними вказівками;
в) некомпетентність працівників підприємства;
г) часті зміни в податковому законодавстві.
40. До об'єктивних причин, які визначають необхідність здійснення податкового контролю, належать:
а) ненавмисні помилки працівників, які розраховують податкові платежі;
б) некомпетентність працівників підприємства;
в) низька податкова дисципліна платників;
г) нестабільне податкове законодавство.
41. Як незалежні можна класифікувати такі органи:
а) Пенсійний фонд України;
б) Фонд соціального страхування;
в) служби зайнятості населення;
г) аудиторські фірми.
42. Як уповноважені органи держави можуть здійснювати контроль податкових платежів:
а) податкові адміністрації всіх рівнів;
б) органи прокуратури;
в) Пенсійний фонд України;
г) Міністерство внутрішніх справ.
43. До державних органів, які можуть здійснювати контроль податкових платежів, належать:
а) Пенсійний фонд України;
б) Фонд соціального страхування України;
в) акціонерно-комерційні банки;
г) органи прокуратури.
44. До економічних причин порушень податкового законодавства належать:
а) порушення порядку постанови на податковий облік;
б) порушення в наданні звітних даних;
в) помилкове застосування податкових пільг;
г) ухиляння від сплати податків.
45. До організаційно-технічних причин порушень податкового законодавства належать:
а) приховування від оподаткування прибутку;
б) неповне висвітлення обсягів діяльності підприємства;
в) порушення строків сплати податків;
г) протидія податковим органам при проведенні перевірки.
46. Які з принципів надання пільг не є такими:
а) рівномірність надання;
б) обов'язковість надання;
в) вільний характер застосування;
г) спрямованість надання.
47. До принципів надання податкових пільг не належать:
а) необов'язковість надання пільг;
б) вибірковий характер надання;
в) адміністративно-командний характер надання;
г) нецільовий характер.
48. До прямих податкових пільг належать: а) пільги щодо окремих видів діяльності;
б) встановлення неоподатковуваного мінімуму доходів громадян;
в) пільги при реалізації окремих видів товарів;
г) пільги по окремих видах витрат підприємства.
49. До непрямих податкових пільг належать:
а) зниження ставок оподаткування по окремих податках;
б) надання підприємству податкового кредиту;
в) пільги по окремих видах податків;
г) повне звільнення від сплати податків.
50. До відповідальності, що не стосується відповідальності суб'єкта оподаткування, належить:
а) громадсько-правова;
б) фінансова;
в) кримінальна;
г) морально-етична.
Created/Updated: 25.05.2018