- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Літера "Е "
Економічне середовище
— сукупність чинників, що впливають на купівельну спроможність споживачів і структуру споживання.
Економічний аналіз
— оцінка ймовірності того, що реальні розміри обсягів продажу, частки ринку і прибутків з нового товару відповідатимуть очікуваним величинам.
Ексклюзивний розподіл
— надання обмеженій кількості дилерів ексклюзивного права на розповсюдження товару компанії на певній території.
Експеримент
— збирання первинних даних за допомогою виділення порівнянних груп людей і контролю за змінними складовими і за реакцією груп в різних ситуаціях.
Експорт
— вихід на зарубіжний ринок через відправлення продукції та її продаж або за допомогою посередників міжнародного ринку (непрямий метод), або за допомогою власного підрозділу, філіалу і торгових представників чи агентів компанії (прямий експорт).
Експортний відділ
— форма міжнародної маркетингової організації, яка складається з керівника служби збуту та кількох його помічників і здійснює відправлення товарів компанії за кордон.
Еластичність пропонування за цінами
— показник, що виражає зміни сукупного пропонування, які відбуваються у зв’язку зі зростанням цін. У разі, коли збільшення пропонування перевершує зростання цін, то воно характеризується як еластичне.
Ембарго
— заборона на імпорт певного товару.
Етап виведення на ринок
— етап життєвого циклу, на якому новий товар уперше надходить у продаж.
Етап занепаду
— етап життєвого циклу товару, на якому відбувається зниження продажу товару.
Етап зрілості
— етап життєвого циклу товару, на якому зростання продажу сповільнюється або залишається незмінним.
Етап зростання
— етап життєвого циклу товару, на якому продаж товару починає стрімко зростати.
Етичні мотиви повідомлення
— до них удаються, коли треба звернутися до відчуття справедливості і порядності аудиторії.
Created/Updated: 25.05.2018