- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Ринок відкритий
— ринок, торгувати на якому можуть усі бажаючі, а ціни визначаються попитом та пропонуванням.
Ринок вільний і відкритий
— ринок, на якому попит і пропонування нічим не обмежуються і вільно формують ціни (на відміну від контрольованого ринку).
Ринок внутрішній
— сфера товарного обміну, обмежена державними кордонами; сукупність економічних відносин товаровиробників і споживачів у частині реалізації товару.
Ринок вторинний
— ринок без посередників, на якому відбуваються операції з купівлі і продажу іноземних боргових зобов’язань і внутрішніх цінних паперів після первинного їхнього випуску на первинний ринок. Кошти від продажу надходять власнику цінного папера (інвестору), а не корпорації чи урядовому органу, що випустив його. За товарних угод Р. в. є в продажу чи перепродажу товарів посередником, а не первинним продавцем.
Ринок двосторонній
— ринок, на якому ціни покупця і продавця рівні.
Ринок двоярусний
— валютний ринок з подвійним режимом, на якому один курс валюти є вільним і залежить від дії ринкових сил, а інший — регулюється урядом способом інтервенцій чи контролю.
Ринок державних установ
— державні установи, що закуповують або орендують товари і послуги, потрібні для здійснення основних функцій керування.
Ринок дилерів
— частина ринку цінних паперів, рух яких регулюється діяльністю дилерів, що коригують свої цілі відповідно до змін загального попиту і пропонування та оцінюють папери відповідно до портфеля цих паперів, що нагромадились у ньому.
Ринок другорядний
— стан ринку, коли котируються акції у вторинному обігу.
Ринок з недостатнім попитом
— активний і конкурентний ринок, на якому поєднуються великий обсяг операцій і вузький розрив між цінами покупця і продавця.
Ринок закритий
— товарний ринок, де взаємодіють продавці і покупці, пов’язані різними формами некомерційних відносин: юридичною залежністю, системою пайової участі і фінансового контролю, угодами про спеціалізацію і кооперування, спеціальними торгово-економічними, валютно-кредитними, військово-політичними і специфічними договорами, що не мають суто комерційного характеру.
Ринок змішаний
— ринок, на якому одні ціни підвищуються, інші — знижуються.
Ринок інвертний
— ринок, на якому ціни на наявний товар вище від котирувань за угодами на термін, а ціни на товари з найближчими термінами постачання вище за ціни далеких позицій.
Ринок інжинірингових послуг
— загальний обсяг інженерно-консультаційних послуг, наданих на світовому ринку. Його важко оцінити через недосконалість статистичної звітності, бо велика частина цих послуг входить у контракти на створення об’єктів за кордоном, постачання машинно-технічної продукції, у ліцензійні угоди і т. д.
Ринок млявий
— ринок, на якому укладається відносно мало угод і ціни майже не змінюються.
Ринок некомерційних організацій
— школи, лікарні, приватні клініки, в’язниці й інші організації, які надають суспільству товари і послуги та користуються його дотаціями.
Ринок подвійного аукціону
— ринок, де багато і продавців, і покупців, і вони всі можуть виступати в ролі аукціонера (типовий приклад — термінові і фондові біржі США).
Ринок покупця
— ринок, на якому більше переваг мають покупці і де найбільш активними «діячами ринку» доводиться бути продавцям.
Ринок посередників
— торгова діяльність організацій, фірм і інших юридичних осіб, що полягає в придбанні товарів і послуг з метою їхнього наступного перепродажу. Предметом продажу є як реальний товар, так і документ на товар і послуги. Організаційно Р. п. функціонує як біржі, аукціони, ярмарки, торги.
Created/Updated: 25.05.2018