- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Попит прихований
— стан ринку, за якого покупці не в змозі задовольнити існуючі потреби за рахунок наявних у продажу товарів і послуг.
Попит споживачів
— сукупність коштів, пропонованих на ринку фізичними і юридичними особами для придбання товарів споживчого призначення.
Попит стимулювальний
— попит, що сприяє пожвавленню ставлення до товару на даному ринку за допомогою поширення інформації, реклами і післяпродажного сервісу.
Попит сукупний
— загальний попит на товари і послуги в країні. Переважно поділяється на такі категорії: попит населення на споживчі товари і послуги, попит фірм і уряду на інвестиції, попит центральних і місцевих органів влади на товари і послуги; попит іноземних споживачів і фірм на товари і послуги у формі експорту. П. с. визначає рівень виробництва, а отже, і рівень зайнятості.
Попит, що падає
— стан ринку, за якого зменшуються обсяги продажу товару чи послуг. У такій ситуації підприємець мусить виявити й проаналізувати причини погіршання кон’юнктури й установити доцільність стимулювання збуту способом пошуку нових цільових ринків, зміни характеристик товару, здійснення ефективнішої комунікації.
Послідовне розроблення товару
— метод розроблення, за якого в кожний момент часу виконується лише одна стадія розроблення в якому-небудь з відділів компанії; після її завершення проект передається для виконання наступної стадії в інший відділ.
Послуга
— будь-яка діяльність або благо, яку одна сторона може запропонувати іншій. Послуга по своїй суті є невідчутною і не веде до оволодіння власністю.
Послуги виробничі
– нематеріальний результат виробничої діяльності, що виявляється безпосередньо у виді діяльності, спрямованої на зміну споживчих властивостей продукції.
Послуги матеріальні
— послуги, надані споживачам переважно у сфері обігу суспільного продукту. П. м. містять у собі діяльність підприємств і організацій вантажного транспорту, заготівлі, торгівлі, матеріально-технічного постачання.
Послуги на світовому ринку
— послуги, що надходять на зовнішній ринок, які здебільшого не мають упредметненої форми. Вони утворюють світовий ринок послуг, що розчленовується на більш вузькі ринки: ліцензій і ноу-хау, інженерно-консультаційних, транспортних послуг тощо.
Послуги з післяпродажної підтримки товару
— послуги, спрямовані на підкріплення реального товару.
Послуги торгові
— додаткова діяльність торговельного підприємства, спрямована на надання допомоги покупцям у здій-
сненні купівлі товарів, їхній доставці і використанні.
Постачальники
— компанії і приватні особи, які забезпечують компанію і її конкурентів матеріальними ресурсами, необхідними для виробництва товарів і послуг.
Постійні витрати
— витрати, які не пов’язані зі зміною обсягів виробництва і збуту.
Потенційний ринок
— сукупність покупців, які виявляють зацікавленість до певного товару або послуги.
Потреба
— знадоба, що набрала специфічної форми відповідно до культурного рівня й індивідуальності людини.
Пошу к інформації
— етап процесу прийняття рішення про купівлю, на якому споживач намагається здобути додаткову інформацію; споживач може просто виявляти підвищену увагу, а може взятися до активних дій щодо збирання необхідних відомостей.
Пошук покупця
— один з етапів процесу продажу, за якого торговий агент знаходить прийнятних для себе потенційних клієнтів.
Пошук постачальників
— етап процесу купівлі, на якому компанія-покупець намагається вибрати ліпших постачальників.
Пошукова купівельна поведінка
— тип поведінки споживачів під час прийняття рішення про купівлю в ситуації, коли невелике залучення споживачів супроводжується істотними відмінностями між різними марками товару.
Пошукове дослідження
— збирання маркетингової попередньої інформації, яка допоможе визначити проблему і висунути гіпотези.
Презентація
— один з етапів процесу продажу, на якому торговий агент викладає «історію» пропонованої продукції і демонструє, як саме вона зароблятиме або заощаджуватиме гроші для покупця.
Премії
— товари, що пропонуються або безкоштовно, або за дуже низькою ціною як спонукальний мотив для купівлі товару.
Претендент на лідерство
— компанія, що посідає друге місце в галузі і веде запеклу боротьбу за збільшення своєї частки ринку.
Приватна марка (посередницька, дилерська, магазинна марка)
— марка, яка створена реселером товару або послуги і належить йому.
Придатність
— міра, в якій для окремого ринкового сегмента можуть бути розроблені ефективні маркетингові програми, націлені на залучення і обслуговування споживачів, які належать до даного сегмента.
Природне середовище
— природні ресурси, що використовуються як сировина для виробництва; екологія, на яку справляє вплив будь-яка діяльність людини, у тому числі маркетингова.
Created/Updated: 25.05.2018