special

Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г

Літера "В "

«Важкі діти»

 — елементи бізнесу, що мають невелику частку швидко зростаючих ринків і потребують більшого обсягу коштів для збереження своєї частки ринку або для перетворення в «зірки».

Валові витрати

 — сума змінних і постійних витрат за певного обсягу виробництва.

Валютний контроль

 — державне регулювання обсягу готівки в іноземній валюті та її обмінного курсу на інші валюти.

Вартісний аналіз

 — спосіб скорочення виробничих витрат, що передбачає ретельне вивчення окремих компонентів товару і пошук можливостей їхньої стандартизації, зміни конструкції або виробництва за дешевшою технологією.

Вертикальна маркетингова система (ВМС)

 — структура каналу розподілу, коли розподільники, оптові й роздрібні торгові фірми функціонують як єдина система. Один з учасників каналу або є власником інших фірм-учасниць, або укладає з ними контракт, або має вплив, достатній для того, щоб об’єднати інших учасників.

Вибір постачальника

 — етап процесу закупівлі, на якому компанія-покупець аналізує пропозиції, що надійшли, і вибирає одного чи кількох постачальників.

Вибір цільових ринків

 — процес оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або кількох сегментів для освоєння.

Вибірка

 — частина населення, відібрана для маркетингового дослідження. В. має репрезентувати населення в цілому.

Вибірна увага

 — прагнення людей відмежуватися від більшої частини інформації, яка на них впливає.

Вибірне спотворення

 — прагнення людини інтерпретувати інформацію так, щоб вона підтверджувала думки, що вже існують.

Вибірний попит

 — попит на певну торговельну марку товару або послуги.

Вимірність

 — міра, до якої є можливість виміряти розмір ринкового сегмента, його купівельну спроможність і передбачувану прибутковість.

Винагороди постійним клієнтам

 — гроші або інші винагороди, що їх пропонують постійним користувачам товарів або послуг компанії.



 

Created/Updated: 25.05.2018