- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Літера "В "
«Важкі діти»
— елементи бізнесу, що мають невелику частку швидко зростаючих ринків і потребують більшого обсягу коштів для збереження своєї частки ринку або для перетворення в «зірки».
Валові витрати
— сума змінних і постійних витрат за певного обсягу виробництва.
Валютний контроль
— державне регулювання обсягу готівки в іноземній валюті та її обмінного курсу на інші валюти.
Вартісний аналіз
— спосіб скорочення виробничих витрат, що передбачає ретельне вивчення окремих компонентів товару і пошук можливостей їхньої стандартизації, зміни конструкції або виробництва за дешевшою технологією.
Вертикальна маркетингова система (ВМС)
— структура каналу розподілу, коли розподільники, оптові й роздрібні торгові фірми функціонують як єдина система. Один з учасників каналу або є власником інших фірм-учасниць, або укладає з ними контракт, або має вплив, достатній для того, щоб об’єднати інших учасників.
Вибір постачальника
— етап процесу закупівлі, на якому компанія-покупець аналізує пропозиції, що надійшли, і вибирає одного чи кількох постачальників.
Вибір цільових ринків
— процес оцінювання привабливості кожного сегмента ринку і вибір одного або кількох сегментів для освоєння.
Вибірка
— частина населення, відібрана для маркетингового дослідження. В. має репрезентувати населення в цілому.
Вибірна увага
— прагнення людей відмежуватися від більшої частини інформації, яка на них впливає.
Вибірне спотворення
— прагнення людини інтерпретувати інформацію так, щоб вона підтверджувала думки, що вже існують.
Вибірний попит
— попит на певну торговельну марку товару або послуги.
Вимірність
— міра, до якої є можливість виміряти розмір ринкового сегмента, його купівельну спроможність і передбачувану прибутковість.
Винагороди постійним клієнтам
— гроші або інші винагороди, що їх пропонують постійним користувачам товарів або послуг компанії.
Created/Updated: 25.05.2018