- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Літера "Л "
Лідер ринку
— фірма, яка має найбільшу частку на ринку; звичайно вона виступає ініціатором зміни цін, виробництва нових продуктів, збільшення ринкової частки і витрат на просування товарів.
Ліцензійна марка
— товар або послуга, які використовують марочну назву, запропоновану ліцензіату власником торгової марки за певну плату або роялті.
Ліцензування
— спосіб виходу на зарубіжний ринок, за якого компанія укладає угоду з ліцензіатом на зарубіжному ринку, надаючи йому право на використання процесу виробництва, торгової марки, патенту, торгового секрету або чогось іншого за відповідну винагороду або ліцензійну плату.
Created/Updated: 25.05.2018