- Цветы и растения
- Аквариум и рыбы
- Для работы
- Для сайта
- Для обучения
- Почтовые индексы Украины
- Всяко-разно
- Электронные библиотеки
- Реестры Украины
- Старинные книги о пивоварении
- Словарь старославянских слов
- Все романы Пелевина
- 50 книг для детей
- Стругацкие, сочинения в 33 томах
- Записи Леонардо да Винчи
- Биология поведения человека
Главная Маркетинг Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г |
Словник ключових термінів з дисципліни «Маркетинг» - Гребньов М.Г
Звіт про результати господарської діяльності (звіт про прибутки і збитки, або звіт про прибуток)
— фінансовий документ компанії, який відбиває рівень продажу, витрати на виробництво і реалізацію товарів за певний період часу.
«Зірки»
— швидко зростаючий напрям діяльності або товари з великою часткою ринку, які часто потребують серйозного інвестування для підтримки їхнього швидкого зростання.
Змінена повторна закупівля
— закупівля, за якої підприємство-покупець навмисно змінює специфікацію замовлення, ціну, умови постачання або постачальника товару.
Змінні витрати
— витрати, які перебувають у прямій залежності від обсягів виробництва і збуту.
Знак фірмовий
— символ, малюнок, відмітний колір чи позначення, що ідентифікують продукт із його виробником і продавцем.
Значущість
— міра, до якої сегмент може вважатися досить великим або прибутковим.
Знижка
— безпосереднє зниження ціни товару, пропорційне його обсягу, закупленому в певний період часу.
Знижка за кількість товару, що закуповується
— зниження ціни товару для покупців, що придбавають товар у великих обсягах.
Знижка за оплату готівкою
— зниження ціни товару для покупців, які оперативно оплачують свої рахунки.
«Зняття вершків»
— установлення високої вихідної ціни на новий товар з метою швидко окупити виробничі й маркетингові витрати.
Зовнішній аудит
— деталізоване дослідження ринків, конкуренції, економічного середовища, в якому функціонує організація.
Зовнішня служба збуту
— зовнішні (польові) торгові агенти, що здійснюють поїздки до замовників.
Зрілість (стабілізація)
— фаза поступового задоволення попиту на даний товар. Головне завдання маркетингової діяльності в цих умовах — зберегти переважне становище товару на ринку якомога довше. Знижуються темпи зростання попиту і стабілізуються обсяги продажу. У цій фазі треба збільшувати витрати на маркетинг-рекламу, підвищувати якість товару, поліпшувати сервіс; можливе зниження цін для підтримки обсягів продажу. Прибутковість торгівлі може бути забезпечена в цій фазі тільки на основі зменшення виробничих витрат. Наприкінці цієї фази вже слід приймати тактичні і стратегічні рішення щодо продукту: чи його дальша модифікація, чи перехід на нову модель.
Зустрічна (компенсаційна) торгівля
— міжнародна торгівля, пов’язана з прямим і непрямим обміном товару на товар замість грошей. Формами такої торгівлі є бартер, компенсація (викуп) і зустрічна купівля.
Created/Updated: 25.05.2018